Na het plaatsen van je bestelling ontvangt je een mail met instructies over het aanleveren van een .eps bestand van je logo’s, huisstijl elementen en profielfoto’s. In deze mail vind je ook een bestand waarin je de contactgegevens kunt invullen. Zodra wij deze gegevens en bestanden hebben ontvangen, gaan wij voor je aan de slag en maken we een ontwerp van zowel de fysieke kaart als het digitale visitekaartje. Je ontvangt dan spoedig een digitaal voorbeeld/proefdruk. Als je akkoord gaat met het ontwerp, zullen wij je visitekaartje produceren en verzenden.
Zelf een ontwerp aanleveren?
Bij Wizard card kun je jouw eigen ontwerp voor de visitekaartjes aanleveren. Zo heb je alle creatieve vrijheid om een visitekaartje te ontwerpen dat helemaal bij jouw bedrijf past. Na het plaatsen van de bestelling, ontvang je een mail voor het aanleveren van je ontwerp.
Levertijd
De levertijd is, na akkoord op het ontwerp, 1 tot 3 werkdagen (afhankelijk van de grootte van de bestelling).