Ruilen en retourneren

Niet tevreden over je product? Geen probleem, je mag het product binnen 14 dagen nadat je het in ontvangst hebt genomen terugsturen. Dit kan doormiddel van het retourformulier. Dit formulier kun je aanvragen via de mail info@wizardcard.nl.

Nadat je bevestiging hebt ontvangen, moet het binnen 7 dagen retour gezonden worden.

Als wij het product hebben ontvangen, storten wij het geld binnen 3 werkdagen terug op je rekening. De retourkosten zijn voor de koper.

LET OP! Bedrukte artikelen kunnen niet retour worden gestuurd.

Vul het retourformulier in en lever deze mee met het product. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant.

Binnen 14 dagen (na ontvangst) kun je altijd aangeven dat je wilt retourneren, je hebt vervolgens nog 7 dagen de tijd om daadwerkelijk te retourneren. Je totale aankoopbedrag zullen wij aan je retourneren, na ontvangst van je retour-gezonden pakket. (overboeking kan soms enkele werkdagen duren). Wel zijn de retour-verzendkosten voor jouw rekening.

Ben je je pas verloren? Stuur dan een mail naar info@wizardcard.nl. Wij blokkeren dan het digitale visitekaartje. Zo voorkom je dat ongewenste personen jouw contact gegevens hebben. Uiteraard is het mogelijk om een nieuwe pas te ontvangen.

Het kan zijn dat jouw pas niet werkt. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bekijk eerst of de telefoon wel ondersteund wordt. Daarnaast dien je de pas bij Iphone’s aan de bovenkant van de telefoon te houden, bij Android is dat in het midden van de achterkant. Zorg ten alle tijden dat het scherm van slaap stand is. Mocht dit alles niet werken, neem dan contact op