Card manager
Meer data, meer leads en minder kosten
- Binnen 2 dagen in huis
- Jouw eigen design
- Uitstekend beoordeeld
Een account waarmee alle kaarten beheerd kunnen worden. Dit maakt het gemakkelijk om wijzigingen aan te brengen in meerdere kaarten tegelijk, de huisstijl aan te passen en voorkomt dat personeel zelf (ongewenste) informatie toevoegt.
Het aanpassen van gegevens is zeer eenvoudig en vereist geen technische kennis. Je kunt zelf gemakkelijk contactgegevens aanpassen of aanvullen. Deze wijzigingen zijn direct zichtbaar.
Krijg een totaalbeeld van de prestaties van de vistiekaartjes, binnen je bedrijf. Zie wie de meeste connecties maakt en wij zijn kaart te weinig gebruikt. Je kunt resultaten ook eenvoudig filteren op bijvoorbeeld specifieke datums, dit kan handig zijn voor beurzen en evenementen.
Meerdere bedrijven of vestigingen, geen probleem. Deze kun je allemaal beheren met een account.
Veel personeelsverloop? Pas de gegevens van een oud personeelslid eenvoudig aan naar die van een nieuwe medewerker. Zo hoef je geen nieuwe kaart te bestellen en kan de nieuwe persoon direct aan de slag met zijn of haar kaart.
Eenvoudig grote hoeveelheden contactgegevens wijzigen. Het importeren van gegevens is snel, gemakkelijk, en bespaart je veel tijd en moeite bij het handmatig aanpassen van kaarten.
Download eenvoudig de QR-codes van de digitale visitekaartjes. Dit kan handig zijn als je de QR-code wilt gebruiken voor promotie op bijvoorbeeld flyers, posters, presentaties of zelfs in je Teams achtergrond.
Maak gebruik van Facebook Pixel en LinkedIn Insight Tag integratie om gerichte advertenties te tonen aan bezoekers van jouw digitale visitekaartjes. Deze integraties verhogen de effectiviteit van je marketing op Facebook en LinkedIn, waardoor je meer leads kunt genereren en je zakelijke groei kunt stimuleren.
Heeft jouw lead geen visitekaartje bij zich? Geen zorgen! Wanneer iemand jouw kaart scant, kunnen ze hun gegevens eenvoudig achterlaten via het leadformulier. Via Zapier kunnen de gegevens ook automatisch worden toegevoegd aan je favoriete CRM-systeem, zodat je leads moeiteloos kunt opvolgen.
Voeg je visitekaartje toe aan je digitale portemonnee. Zo heb je je visitekaartje altijd bij de hand. Toon de QR-code op je telefoonscherm zodat mensen deze kunnen scannen.
Voeg gemakkelijk zoekwoorden toe aan de notities, zoals de naam van het netwerkevent of de beurs. Zo ben je altijd snel en eenvoudig terug te vinden in overvolle contactenlijsten, zelfs als men je naam is vergeten.
Met de card manager kun je digitale visitekaartje toevoegen aan je Apple Wallet of Google wallet. Open eenvoudig de card in je wallet om de QR-code van uw kaart te tonen, en je digitale visitekaart verschijnt wanneer deze wordt gescand.
Dankzij het handige leadformulier kunnen leads eenvoudig hun eigen contactgegevens achterlaten. Deze informatie wordt vervolgens automatisch naar het door jou opgegeven e-mailadres gestuurd en kunnen daarnaast ook automatisch verwerkt worden in een CRM zoals HubSpot of Salesforce. Zo kun je leads snel opvolgen en zorg je voor een gestroomlijnd en efficiënt proces voor klantbeheer.
Gebruik onze integraties van Facebook Pixel en LinkedIn Insight Tag om gerichte advertenties te tonen aan bezoekers van jouw digitale visitekaartjes. Deze krachtige tools verhogen de effectiviteit van je marketing op Facebook en LinkedIn, waardoor je meer leads kunt genereren en je zakelijke groei kunt stimuleren.
Nee, de card manager is een volledig apploze digitale omgeving waar de kaarten in beheerd worden.
Ja, dat kan. Het is mogelijk om wijzigingen door te geven per e-mail. Wij zullen deze wijzigingen vervolgens voor je doorvoeren. Let op dat er kosten verbonden zijn aan deze service, namelijk €18,50 per kaart waarop een wijziging moet worden aangebracht.
Nee, je krijgt een account waarmee alle kaarten kunnen worden beheerd. Wel kun je in combinatie met het Business+ abonnement extra beheerders toevoegen. Dit kan handig zijn wanneer je bedrijft meerdere vestigingen heeft.
Ja, op de Card Manager kun je meerdere bedrijfsprofielen beheren. Er kunnen meerdere bedrijven of vestigingen gekoppeld worden aan een account.
Nadat je een abonnement hebt afgesloten, ontvang je een mail met meer informatie.
Dat is uiteraard mogelijk. Neem hiervoor even contact met ons op.