Card manager
Eenvoudig je visitekaartjes beheren
Eenvoudig je visitekaartjes beheren
Een account waarmee alle kaarten beheerd kunnen worden. Dit maakt het gemakkelijk om wijzigingen aan te brengen in meerdere kaarten tegelijk, de huisstijl aan te passen en voorkomt dat personeel zelf (ongewenste) informatie toevoegt.
Dit biedt de mogelijkheid om in bulk wijzigingen aan te brengen aan de visitekaartjes. Hierdoor kan je eenvoudig grote hoeveelheden kaarten tegelijk wijzigen. Het importeren van gegevens in de Card manager is snel, gemakkelijk, en bespaart je veel tijd en moeite bij het handmatig aanpassen van kaarten.
Het beheren en aanpassen van digitale visitekaartjes is zeer eenvoudig en vereist geen technische kennis. Hierdoor is het voor iedereen mogelijk om de kaarten gemakkelijk te beheren en te updaten. Dit maakt het een handige tool voor zowel kleine als grote bedrijven die op zoek zijn naar een handige manier om hun visitekaartjes te beheren en te delen.
Kies uit maar liefst 26.000 verschillende iconen om je digitale visitekaartjes nog persoonlijker te maken. Of je nu op zoek bent naar een icoon dat past bij je bedrijf of je persoonlijke voorkeur, met deze ruime keuze zit er altijd wel iets tussen wat bij jou past.
Een ruime keuze uit meer dan 1500 verschillende lettertypes om je digitale visitekaartje vorm te geven. Of je nu een strak, modern lettertype wilt of juist een meer klassieke look wilt creëren, met de grote variatie aan lettertypes is er voor ieder wat wils. Zo zorg je ervoor dat jouw digitale visitekaartje er precies uitziet zoals jij wilt en past bij jouw zakelijke stijl.
Met de Card Manager is het mogelijk om de QR-codes van de digitale visitekaartjes te downloaden. Dit kan handig zijn als je de QR-code wilt gebruiken voor promotie op bijvoorbeeld flyers, posters of presentaties.
In combinatie met onze card manager heb je de mogelijkheid om niet alleen je eigen contactgegevens op een digitale visitekaartje te delen, maar ook om contactgegevens van potentiële leads te verzamelen. Wanneer iemand jouw kaart scant, kunnen ze hun eigen gegevens achterlaten. Dit stelt jou in staat om geïnteresseerde prospects te identificeren en vervolgens contact met hen op te nemen om ze verder te converteren tot klant. Dit is een waardevolle optie voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe manieren om leads te genereren en hun verkoop te stimuleren.
Met de card manager kun je nu je digitale visitekaartje toevoegen aan je Apple Wallet of Google wallet. Open eenvoudig de card in je wallet om de QR-code van uw kaart te tonen, en je digitale visitekaart verschijnt wanneer deze wordt gescand.
Nee, de card manager is een volledig apploze digitale omgeving waar de kaarten in beheerd worden.
Ja, dat kan. Het is mogelijk om wijzigingen door te geven per e-mail. Wij zullen deze wijzigingen vervolgens voor je doorvoeren. Let op dat er kosten verbonden zijn aan deze service, namelijk €18,50 per kaart waarop een wijziging moet worden aangebracht.
Nee, je krijgt 1 account waarmee alle kaarten kunnen worden beheerd. Wel kun je in combinatie met het Business+ abonnement extra accounts krijgen. Dit kan handig zijn wanneer je bedrijft meerdere vestigingen heeft.
Ja, op de Card Manager kun je meerdere profielen of bedrijven beheren. Er kunnen meerdere bedrijven gekoppeld worden aan 1 account.
Nadat je een abonnement hebt afgesloten, ontvang je een mail met meer informatie.